LIVE RADIO SOAAVE 2017


ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

LIVE CHAT

51ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Συνέντευξη Τύπ

ΕκτύπωσηE-mail

ΑΓΩΝΕΣ - ΑΓΩΝΕΣ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου η συνέντευξη Τύπου του 51ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Ο πρόεδρος του Α.Ο.Θ.,  κ. Μαράτος, ευχαρίστησε όλους όσους βοήθησαν άμεσα ή έμμεσα, οικονομικά ή υλικοτεχνικά την οργάνωση αλλά αναφέρθηκε με πικρία στα σημεία των καιρών με τεράστιο αντίκτυπο στη λίστα των συμμετοχών.

Ο  κ. Χαρατάσος , στη συνέχεια μίλησε για τον φετινό σχεδιασμό. Εξομολογήθηκε όμως και τις συνεχείς δυσκολίες που έπρεπε να υπερβεί ο  Α.Ο.Θ. για να φτάσει στην σημερινή ημέρα. Από την πλευρά του Ομίλου έγινε σαφές πως κύριο μέλημα, όπως κάθε χρόνο, είναι να γίνει ο αγώνας ακόμα πιο οικονομικός για τα πληρώματα, χωρίς όμως να χάσει την δυναμική του.

Στην συνέντευξη τύπου του 51ου Ράλι Δ.Ε.Θ. δυστυχώς απουσίαζε τόσο μέρος των Μ.Μ.Ε. όσο οι χορηγοί αλλά κυρίως και για άλλη μια φορά η τοπική αυτοδιοίκηση. Απαξίωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού; Μηδαμινό ενδιαφέρον ελλείψει συμμετοχών; Λανθασμένη ή  ελλιπής επικοινωνία;  Ίσως και τα τρία μαζί καθώς στο πάνελ της συνέντευξης τύπου του 51ου Ράλι Δ.Ε.Θ. βρέθηκαν απλά για έναν χαιρετισμό ο κ. Κυριάκος Ποζρικίδης Διευθύνων Σύμβουλος της Δ.Ε.Θ., ο κ. Σταύρος  Μαράτος πρόεδρος του Α.Ο.Θ. και ο κ. Φώτης Χαρατάσος στην θέση του Αλυτάρχη που απουσίαζε δικαιολογημένα,  ενώ πριν το τέλος της συνέντευξης το πάνελ συμπλήρωσε η κα. Μαρία Πουλουκτσή από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης για λογαριασμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην συνέντευξη μάθαμε πως το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.  ο τεχνικός και διοικητικός έλεγχος από τις 3 μ.μ. ενώ στις 8.30 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα. Μάθαμε πως ο αγώνας είναι μονοήμερος για λόγους που αφορούν στην οικονομική δυσκολία όλων και σχετικά κοντά στην πόλη για την διευκόλυνση των θεατών.

Για τα μόλις 24 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στο 51ο Ράλι Δ.Ε.Θ., το οποίο φέτος προσμετρά τόσο στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, μάθαμε πως  φταίει η οικονομική κρίση αλλά και το αγωνιστικό καλεντάρι και όπως αυτό διαμορφώνεται στο Ελληνικό motorsport.

Μάθαμε  πως ο αθλητικός νόμος σε γενικές γραμμές είναι σωστός δεν απαντά όμως στις ιδιαιτερότητες που έχει η διοργάνωση ενός αγώνα αυτοκινήτου, έτσι  αντί για εργαλείο γίνεται τροχοπέδη. Τέλος μάθαμε πως ζητήθηκε ειδική άδεια για να κινηθούν τα αγωνιστικά στις απλές ειδικές διαδρομές γεγονός που δείχνει πως οι αρχές είτε στερούνται ρεαλισμού είτε πληροφόρησης.